Ügyfélszolgálati információk
Tisztában vagyunk a kiváló ügyfélszolgálat fontosságával.
Arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek minden szükséges információt megadjunk ahhoz, hogy pozitív tapasztalatot szerezzenek termékünkkel vagy szolgáltatásunkkal kapcsolatban.
Az alábbiakban a leggyakrabban kapott kérdéseket szedtük össze egy helyre.
Mit jelentenek a termék adatlapon lévő jelölések?
- A termék elérhetőségét vagyis azt, hogy raktáron van és rendelhető így jelöljük:
- Többféle kiszerelésben forgalmazzuk termékeinket. A választható kiszereléseket a termék adatlapon az Kosárba rész felett is megtalálod, amire csak elég rákattintanod és máris a következő termék adatlapra fog navigálni.
Ez azért hasznos, mert ha pl csak 6 kg makroszálra van szükséged, akkor tegyél be 1 db 5kg-os zsákot a kosárba és tegyél mellé 1 db 1 kg-os csomagot is.
Ha előtte jók kiszámoltad milyen mennyiségre lesz szükséged akkor nem kell otthon felesleget felhalmoznod és persze így, ha csak 2-3 kg-ot szeretnél rendelni arra is van lehetőséged.
Ha nagyobb kiszerelésben vásárolsz tovább csökkentheted a termék egységárát, így pénzt takaríthatsz meg!
Személyesen át tudom venni a rendelésemet?
Nem erre sajnos egyenlőre nincs lehetőség.
Webshopunkban internetes vásárlásra van lehetőség a feltüntetett kondíciók szerint.
Milyen online fizetési lehetőségeim vannak?
Bankkártyás fizetés: A bankkártyás fizetési lehetőséget, vagyis szolgáltatást az OTP Bank fizetési megoldása a SimplePay bíztosítja, amellyel egyszerűen, gyorsan és biztonságosan kifizetheted rendelésedet Online.
Gyors fizetés Simple fiókkal: Ha már rendelkezel Simple fiókkal vagy appal, akkor a fizetési felületen keresztül is beléphetsz a fiókodba.
GooglePay: A SimplePay rendszerén keresztül lehetőség van használni a GooglePay fizetési funkciót is, így akkor is tudsz fizetni, ha esetleg nincs kéznél a bankkártyád.
qvik fizetési opció: A SimplePay rendszerén keresztül kártyaadatok nélkül, pár kattintással fizethetsz ezzel a számlaalapú fizetési megoldással is.
Asztali -desktop- fizetés során: A fizetési felületen kérj QR kódot, majd olvasd be a mobiltelefonod kamerájával vagy bármely magyar mobilbanki alkalmazás segítségével. Itt egy előre paraméterezett utalási képernyőre kerülsz átnavigálásra a mobilbanki applikációban. A tranzakciót itt egy gombnyomással jóvá is tudod hagyni.
Mobilról történő fizetés során még kényelmesebb a dolog, ugyanis QR-kód beolvasása nélkül, azonnal a mobilbanki applikációba kerülsz, ahol már csak a jóváhagyásra van szükség. Minden hazai mobilbanki alkalmazással használható.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a QR kód létrejötte után már nincs lehetőséged másik fizetési módot választani!
Nem sikerült bankkártyával fizetnem ilyenkor mi a teendő?
Ha szeretnéd újra megpróbálni a bankkártyás fizetést webáruházunkban, mert mondjuk túllépted a rendelkezésre álló időkorlátot (30 perc), akkor be kell jelentkezned fiókodba. Regisztrált vásárlóként a jobb felső sarokban található "ember" ikonra kattintva a Megrendelések menüpont alatt láthatod az összes megrendelésedet.
Az adott megrendelésnél újra megpróbálhatod kiegyenlíteni a számlát. Az új fizetési kapu a SIMPLE PAY- nál nyílik meg, ami egy külső szolgáltatás, így erre nekünk nincs ráhatásunk.
Fontos, hogy ellenőrizd azt is, hogy a kártyádat kibocsátó banknál aktiválva van-e az ún. erős ügyfélhitelesítés, mert ez miatt is lehetett sikertelen a tranzakció.
Mennyibe kerül a szállítás?
Csomagjainkat az MPL futárszolgálat segítségével kézbesítjük házhoz.
Házhozszállítás díj:
Utánvét esetén
Megrendelés végösszeg/ Házhozszállítás díjak
0 Ft - 25 000 Ft/ 2 490 Ft
25 001 Ft - 80 000 Ft/ 2 990 Ft
80 001 Ft - Ingyenes!
Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén
Megrendelés végösszeg/ Házhozszállítás díjak
0 Ft - 25 000 Ft/ 2 190 Ft
25 001 Ft - 80 000 Ft/ 2 690 Ft
80 001 Ft - Ingyenes!
Leadtam a rendelésem, de semmilyen visszajelzést nem kaptam?
Minden rendelésről automata megrendelés visszaigazolást küldünk e-mailben, ezzel jelezve neked, hogy a rendelésed beérkezett hozzánk.
Kérjük, hogy ellenőrizd a Promóciók és Spam mappádat is, ha a visszaigazoló e-mailek nem jelennek meg az általános beérkező levelek között.
Hogy biztosan megkapd az Automata és egyéb visszaigazoló értesítőinket azt javasoljuk, hogy használj gmail-es e-mail címet. Sajnos több levelező fiók esetén is találkoztunk már azzal, hogy automatikusan a Spam mappába került a kiküldött értesítő.
Kapok értesítést, ha elindul a csomag?
A csomagküldemény feladásáról az MPL futárszolgálat az "Értesítjük, hogy csomagküldeményt adtak fel Önnek" értesítőt küldi első körben a rendeléskor megadott e-mail címre. Ez az értesítő tartalmazza a küldeményazonosítót is, amire kattinva nyomon követheted a csomagod pontos helyzetét az MPL weboldalán.
Házhoz szállítás esetén a kézbesítő indulásáról vagy a küldemény átvételi pontra (Posta, MOL, Coop, Csomagautomata) történő érkezéséről újabb üzenetet küld az MPL futárszolgálat "Csomagja a kézbesítőnél van". Ebben az értesítőben a várható érkezés időintervalluma, és a kézbesítő telefonszáma is megtalálható.
Ha nem vagyok otthon mikor jön a futár akkor mi történik?
Az MPL futár kétszer fogja megkísérelni kézbesíteni a csomagot két egymást követő munkanapon belül. Ha a kiszállítás időpontja nem megfelelő, akkor felveheted a kapcsolatot a futárszolgálattal, hogy megbeszéljétek az új kiszállítási időpontot.
Például kérheted, hogy a következő munkanapra ütemezzék át a kiszállítást, vagy kérhetsz egy másik időpontot a 5 napos várakozási időn belül, például a 3. napon.
Beírtam a megjegyzés rovatba, hogy mikor vagyok otthon, miért nem akkor hozta ki a futár?
Az általunk átadott csomagok kézbesítése a futárszolgálat hatáskörébe tartozik, így nem áll módunkban figyelembe venni a kézbesítési idő intervallumra vonatkozó kéréseket, amelyeket a megjegyzés rovatba írsz, például "08:00 és 10:00 között tudom átvenni" vagy "csak pl ebédidőben tudom átvenni egy köztes helyszínen".
Sajnos innen mi azt sem tudjuk neked garantálni, hogy a futárok képesek lesznek teljesíteni az olyan egyedi kéréseket, mint például "hívjon fél órával előtte" vagy "hívjon, amikor már az utcába befordult".
A futárszolgálatok az általuk meghatározott útvonalon szállítják ki a csomagokat, ezért ha nem tudod az értesítőben megadott időintervallumban átvenni a csomagodat (és senki mást nem tudsz erre megkérni), akkor inkább lépj kapcsolatba a futárszolgálat munkatársával a kézbesítési értesítőben megadott elérhetőségen.
Sérülten kaptam meg a csomagomat mi a teendő?
Az átvétel előtt mindig ellenőrizd a csomag sértetlenségét, mert az átvételt követően, miután az átvételt igazoló dokumentumot aláírtad, az áru mennyiségi és minőségi állapota (a csomag tartalma nem hiányos, a csomagolás és a termék nem sérült) elfogadottnak minősül.
Ez azt jelenti, hogy a futár távozása után nem áll módunkban elfogadni a reklamációkat.
Az átvételt követően észlelt sérülésért a Betonszál webshop felelősséget nem vállal!
A terméket visszaküldeném, mi a teendő?
Ebben az esetben, és egyéb termék reklamációval kapcsolatosan is kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot itt:
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - MUNKANAPOKON 08.00-17.00
+36-70/335-2225
hello@betonszalshop.hu
vagy töltsd ki a Reklamációs űrlapot, és már küldjük is a termék vissza vételével kapcsolatos teendőket.
Visszaküldtem a terméket. Mikor kapom meg az kifizetett vételárat?
Áru visszaküldése esetén ugyan a törvény szerint is 14 nap áll rendelkezésünkre a visszatérítésre, de mi amint az átvett és visszaküldött terméket ellenőriztük, az összeget azonnal visszautaljuk a megadott bankszámlaszámodra.
A vásárlóként téged megillető jogaidat megtalálhatod világos, közérthető formában rajzos illusztrációk segítségével is.
A vizuális tájékoztatóhoz kattints a képre.